Zarządzanie pracą i pracownikami

Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.

Masz już konto? Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Administratorem Twoich danych osobowych jest Goodyear Polska sp. z o.o., ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa. Dane przetwarzane są w celu funkcjonowania serwisu Akademii Rozwoju Goodyear, a jeśli wyraziłeś odrębną zgodę – również w celu wysyłania do Ciebie komunikatów marketingowych dotyczących produktów i promocji Goodyear. Twoje dane przetwarzane są na podstawie udzielonych przez Ciebie zgód (zaznaczenia ww. oświadczeń). Wyrażenie zgód jest dobrowolne, ale zaznaczenie pierwszego oświadczenia jest konieczne do wzięcia udziału w konkursie. Każdą ze zgód możesz w dowolnej chwili wycofać pisząc na adres inspektor_ochrony_danych@goodyear.com , jednak wycofanie pierwszej zgody (obejmującej przetwarzanie danych w związku z udziałem w konkursie) spowoduje, że dalszy Twój udział w Konkursie będzie niemożliwy. Masz prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej informacji o regułach przetwarzania Twoich danych znajdziesz w regulaminie serwisu.

Chcesz rozwijać swoją karierę, z drugiej strony przerasta Cię nadmiar obowiązków? W tym cyklu szkoleń nauczysz się jak efektywnie stawiać sobie cele, jak delegować zadania współpracownikom i jak skutecznie motywować ich do pracy. Odpowiednie zarządzanie pracą swoją i swoich pracowników może być kluczem do sukcesu Twojego serwisu oponiarsko – mechanicznego.

1 - Motywowanie

Jak zmotywować moich pracowników?” „Wydaje mi się, że moi pracownicy są zdemotywowani” „Motywacja to tylko pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy!” Jeżeli zarządzasz ludźmi i te pytania i stwierdzenia nie są ci obce to zapraszamy na szkolenie z Darkiem Wawrzenieckim i Mariuszem Chałatem, którzy pomagają zrozumieć i stosować motywowanie w świecie warsztatu oponiarsko-mechanicznego.

2 - Delegowanie

Darek Wawrzeniecki i Mariusz Chałat w rozmowie o tym, czym delegowanie jest a czym nie jest oraz jak prawidłowo delegować zadania w serwisie oponiarsko-mechanicznym. Szkolenie dla każdego właściciela i kierownika serwisu.

3 - Monitoruj swoje cele!

Pracujesz w sprzedaży ale nie masz wyznaczonych celów? Dowiedz się jak i dlaczego warto to zrobić dla rozwoju swojej kariery z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.